| semestrs | saturs | apraksts | minimālās prasības | OOP | Delphi, Object Pascal | Objekti Paskalā, objektu orientēta programmēšana, programmēšanas valoda Object Pascal un Delphi programmēšanas vide. | Prasme programmēt Paskālā | C/UNIX | Programmēšanas valoda C, operāciju sistēma UNIX | Programmēšanas valoda C. Sistēmas programmēšana UNIX vidē. | Prasme programmēt kādā no augsta līmeņa programmēšanas valodām | C/Data | Programmēšanas valoda C. Bitu datu plūsmu apstrāde. | Programmēšanas valoda C. Programmēšanas valodas C izmantošana bitu datu plūsmu apstrādē. Datu saspiešana. Tekstu algoritmi. | Prasme programmēt kādā no augsta līmeņa programmēšanas valodām | Go | Programmēšanas valoda Go. Serveru izstrāde, izmantojot Go valodu.
| Datu pārraides tīkla protokoli. Serveru izstrāde un to mijiedarbība ar tīmekļa vietnēm.
| Prasme programmēt kādā no augsta līmeņa programmēšanas valodām. Stabilas programmēšanas iemaņas.
| Java | Programmēšanas valoda Java | Starpmašīnu komunikācijas programmēšana. | Iemaņas darba ar objektiem; visai ieteicams kādas programmēšanas valodas zināšanas ar C-līdzīgu sintaksi | Progress | RDBMS Progress. Banku sistēmu analīze unprogrammēšana | Datu bāzu programmēšana un projektešana. Banku pielikumu izstrādāšana | Stabilas programmēšanas iemaņas. | Prolog & LISP | Programmēšanas valodas LISP un Prolog | Loģiskā un funkcionālā programmēšana - alternatīvās pieejas. | Prasme programmēt kādā no augsta līmeņa programmēšanas valodām | C++ | Programmēšanas valoda C++. Datu struktūru veidošana. Skaitļošanas ģeometrija un datorgrafika. | C++ izmantošana datu struktūru veidošanā. Skaitļošanas ģeometrijas uzdevumi, mašīnas grafikas algoritmi. | Iemaņas objektorientētajā programmēšanā. Minimālas iemaņas darbā ar valodu C vai kādā no programmēšanas valodām ar C-līdzīgu sintaksi | Ruby | Programmēšanas valoda Ruby. Framework Ruby on Rails. | Web lietojumprogrammu izstrade - servera daļa. Lietojumprogrammu integrācija ar web-serveri un DB serveri. Ruby on Rails kā koncēpcijas MVC(Model-View-Controller) lietošanas piemērs | Iemaņas objektorientētajā programmēšanā. Minimālas iemaņas darbā ar valodu C vai kādā no programmēšanas valodām ar C-līdzīgu sintaksi | Python | Programmēsana valoda Python. Grafi un algoritmi. | Programmēšana Python valodā. Grāfu teorijas jēdzienu un algoritmu pielietojums programmēšanas uzdevumos | Objektorientētā programmēšana. Zināšanas kādas programmēšanas valodas ar C-līdzīgu sintaksi ir derīgs. | Unity. C# | Unity programmēšanas vide. C# programmēšanas valoda. | Trīsdimensiju spēļu izstrādes instrumentārijs. Unity programmēšanas vide, 3D ainas konstruēšana. C# programmēšanas valoda. | Stabilas programmēšanas iemaņas. Objektorientētā programmēšana. Minimālas iemaņas darbā ar jebkuru valodu ar C līdzīgu sintaksi.
| Fortran | Programmēšanas valoda Fortran. Skaitļošanas uzdevumu risināšana. Formālo modeļu konstruēšana. | Programmēšanas valodas Fortran lietošana datorsimulācijā un optimālo risinājumu meklešanā. | Stabilas programmēšanas iemaņas. |
|